چه مدت می تواند بیمار بیماری های کلیه با کراتینین 6.5 زنده بدون دیالیز شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند بیمار بیماری های کلیه با کراتینین 6.5 زنده بدون دیالیز شود

چه مدت می تواند بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 6.5 زنده بدون دیالیز؟ در واقع، برای بسیاری از بیماران بیماری های کلیوی با کراتینین 6.5 بدون نیاز به مورد طول عمر خود نگران باشید، زیرا تا زمانی که آنها می توانند درمان مناسب دریافت آنها می توانند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد.

آیا لازم است برای بیمار بیماری های کلیوی با کراتینین 6.5 به دیالیز؟

در واقع، بدون نیاز به آنها را به دیالیز وجود دارد. است که می گویند بدون دیالیز، این بخش از بیمار نیز می تواند یک زندگی طولانی زندگی می کنند. شما می دانید، بیماران مبتلا به کراتینین 6.5 در حال حاضر در مرحله اولیه مرحله 4 بیماری کلیه، با درمان به موقع پیشرفت بیماری خود می تواند با تاخیر و یا کنترل هستند، به طوری که آنها می تواند یک شانس برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز دریافت کنید.

چه نوع درمان می تواند بیمار با کراتینین 6.5 زنده بهتر بدون دیالیز کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از داروها شناخته شده ترین چینی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، بیمار است که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند به زندگی عادی عقب هستند. برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند آنها همچنین می توانند فرصتی برای زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه داشته باشد.

مشخص شده است که افراد مبتلا به کراتینین 6.5 در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، به طوری که آنها ممکن است هیچ شانسی برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشند، اما آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز لذت ببرید.

همچنین برخی از درمان های جایگزین دیگر که همچنین می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند بدون دیالیز، بنابراین در طول دکتر درمان متفاوت از آنها برای کمک به پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای رسیدن به بهترین اثر درمانی خواهد ترتیب وجود دارد.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان های جایگزین دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: